Scroll Top

Η ΦΡΑΣΗ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ/phrase 

12.05.2021
(GR) “Τίποτα υπέροχο δεν έχει επιτευχθεί ποτέ, παρά μόνο από εκείνους που τόλμησαν να πιστέψουν ότι κάτι μέσα τους ήταν ανώτερο από τις περιστάσεις.

Bruce Fairchild Barton (1886 – 1967), Αμερικανός συγγραφέας, στέλεχος της Διαφήμισης και πολιτικός. Υπηρέτησε στο Κογκρέσο των ΗΠΑ (1937-1940) ως Ρεπουμπλικανός.
Ο Barton εργάστηκε ως δημοσιογράφος και εκδότης περιοδικών προτού συν-ιδρύσει το διαφημιστικό γραφείο BDO το 1919, που αργότερα έγινε η γνωστή BBDO. Ο Barton έγινε πρόεδρος της BBDO το 1939 και την διήθυνε μέχρι το 1961, βοηθώντας τους συνεργάτες και υπαλλήλους του για την εγκαθίδρυση της Madison Avenue στη Νέα Υόρκη ως τη Mecca της διαφημιστικής βιομηχανίας και αναπτύσσοντας τη BBDO σε μία από τις σημαντικότερες δημιουργικές διαφημιστικές εταιρείες των ΗΠΑ.
Ο Barton είχε ισχυρές θρησκευτικές πεποιθήσεις και το πιο φημισμένο βιβλίο, “Ο άνθρωπος που κανείς δεν γνωρίζει” (1925), ήταν μια “ενισχυτική συγχώνευση της θρησκείας με τις επιχειρήσεις”, σε συνδυασμό με “τα νέα μέσα επικοινωνίας και διαφήμισης”.

(EN) “Nothing splendid has ever been achieved, except by those who dared to believe that something inside them was superior to the circumstances.”

Bruce Fairchild Barton (1886 – 1967), American author, advertising executive, and politician. He served in the U.S. Congress from 1937 to 1940 as a Republican from New York.
Barton worked as a publicist and magazine editor before co-founding the BDO advertising agency in 1919, later becoming the well-known BBDO. Barton became president of BBDO during 1939 and then headed the agency until 1961, all while helping his business partners and employees toward establishing Madison Avenue in New York City as the Mecca for the advertising industry, and developing BBDO into one of the major creative advertising firms operating in the United States – and the world.
Barton had strong religious convictions and his most famous book, “The Man Nobody Knows” (1925), was a “boosterish melding of religion with business”, coupled with “new communication and advertising media”.