ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

Συνεισφέρουν στην αυθεντικότητά μας

ΓΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Τα τελευταία χρόνια η Γαστρονομία, αποτελεί σημαντικό εργαλείο στη διαμόρφωση της Εικόνας Προορισμών (Gastronomy Destination Branding) και Ξενοδοχείων, αν και οι σχετικές μεθοδολογίες είναι παγκοσμίως σε πρώιμα στάδια οργάνωσης. Ειδικά για την περίπτωση της Ελλάδας η πρόκληση συνδυασμού Τροφίμων και Τουρισμού είναι ίσως μεγαλύτερη από κάθε άλλη χώρα του κόσμου. Υπάρχουν ωστόσο προβλήματα προς επίλυση, με βασικό ότι η προώθηση ενός Ξενοδοχείου/ Προορισμού (Hospitality/ Destination Marketing) στηρίζεται διεθνώς όλο και περισσότερο στη Γαστρονομία, αλλά αυτό γίνεται κυρίως μέσα από λύσεις μη-Τυποποιημένες και “μη-Επώνυμες” (συνήθως με «χύμα» προϊόντα).

Έτσι, η ΑΥΘΕΝΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ αξιοποιεί το Επώνυμο Τρόφιμο, ως εργαλείο ανάδειξης ενός Προορισμού αλλά και των συνεργαζόμενων μελών του Δικτύου μας (καταστήματα τροφίμων, ξενοδοχεία, εστιατόρια κλπ), ώστε να είναι σε διαρκή “επικοινωνία” με τον τελικό χρήστη που είναι συγχρόνως δυνητικός καταναλωτής τροφίμων KAI δυνητικός τουρίστας. Αυτό γίνεται με την αξιοποίηση κα προβολή των Ξενοδοχείων και Προορισμών ως εργαλείο προωθητικών ενεργειών των Προϊόντων μας στα Καταστήματα Τροφίμων, δημιουργώντας το μοντέλο “ΤΕΤοΠ”.

ΕΡΓΟ “ΤΟΠΙΚΑ & ΕΠΩΝΥΜΑ”

Αν και με μικρά βήματα, η ΑΥΘΕΝΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ είναι μια ολιστική προσπάθεια σε αυτή την κατεύθυνση. Έτσι, ενώνοντας δυνάμεις, είμαστε συνεργάτες της ΠΟΞ (Πανελλήνια Ομοσπονδία Ξενοδόχων) για ένα σημαντικό project κοινής προβολής Ξενοδοχείων και Προορισμών στα σημεία Πώλησης Τροφίμων του κόσμου και ανάδειξης των επώνυμων τοπικών προϊόντων μέσα στα ελληνικά ξενοδοχεία. Στρατηγική του έργου είναι να αξιοποιήσει το γεγονός ότι τα Μέλη της ΠΟΞ είναι οι τοπικές Ενώσεις Ξενοδόχων, δηλαδή η εκπροσώπηση των Προορισμών. Η δομή του έργου είναι αφ’ ενός η σήμανση επιλεγμένων Επώνυμων Προϊόντων στα ξενοδοχεία των Προορισμών/Ενώσεων που συμμετέχουν και, ακολούθως,  η διενέργεια κοινών προωθητικών ενεργειών (προϊόντων & προορισμών) στα καταστήματα τροφίμων, ώστε να γίνεται γνωριμία και, ακολούθως, μαζική επικοινωνία με μεγάλο αριθμό καταναλωτών.

Το έργο με τίτλο “ΤΟΠΙΚΑ & ΕΠΩΝΥΜΑ” έχει την υποστήριξη του Δικτύου Φιλοξενίας “We Do Local”, ενώ στηρίζεται από τον Τουριστικό Οργανισμό Πελοποννήσου (ΤΟΠελ – Ενώσεις Ξενοδόχων), την Λέσχη Αρχιμαγείρων Ελλάδος (ΛΑΕ), παραγωγικούς Φορείς (ΣΕΒΙΤΕΛ, ΣΕΒΕ), Υπουργεία (Τροφίμων, Τουρισμού, Εξωτερικών), ενώ αναλύθηκε σε Μελέτη προς το inΣΕΤΕ και την ΠΟΞ. Χορηγός Επικοινωνίας είναι η KSD/Money & Tourism, Υποστηρικτές οι GTP-Greek Travel Pages και ο Όμιλος 100% Hotel  Show, ενώ η υποστήριξη είναι της εταιρίας Επικοινωνίας PR&More.

Στο project έγινε μια πρώτη παρουσίαση στο κλαδικό περιοδικό των Ξενοδόχων “Hotelier“, στο τεύχος Οκτώβριου του 2020, σελίδα 62.

ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ: ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΣΗΜΑ ΓΑΣΤΡΟΤΟΥΡΙΣΜΟΥ

Με την υποστήριξη αρχικά από την Λέσχη Αρχιμαγείρων Ελλάδος (ΛΑΕ) και σταδιακά και άλλων συντελεστών-παρόχων, το έργο “ΤΟΠΙΚΑ & ΕΠΩΝΥΜΑ” φιλοδοξεί να αποτελέσει τη στέγη για ένα Πιστοποιημένο Σήμα Γαστροτουριστικών Υπηρεσιών.

Η αξία του Γαστροτουρισμού πλέον είναι γνωστή και παγκόσμια αποδεκτή. Υπάρχει όμως ένα σαφές κενό, τόσο παγκόσμια όσο και κυρίως στην Ελλάδα, για την προβολή ενός Τόπου και των συντελεστών του, μέσα από Πιστοποιημένα Προγράμματα σε Ξενοδοχεία, Εστιατόρια, Εργαστήρια Παραγωγών κλπ χώρους και υπηρεσίες γύρω από το (τοπικό & αυθεντικό) Φαγητό, την παραγωγή, την τοπική Διατροφή και την σχέση της με την Υγεία και τον Πολιτισμό, συνήθως με όχημα τη Μεσογειακή Διατροφή. Τα Προγράμματα μπορεί να είναι από ολιγόωρες δράσεις πελατών των συνεργαζόμενων ξενοδοχείων έως πολυήμερα ολοκληρωμένα πακέτα γαστρονομικών “διαδρομών”.

Στόχος του Σήματος είναι να “εμπλέξει” Chefs, Παραγωγούς/Εργαστήρια, Συνταγές και Προϊόντα που “εμφανίζονται” στους μπουφέδες των συνεργαζόμενων ξενοδοχείων, ώστε οι πελάτες να αποκτούν ΠΛΗΡΗ Πιστοποιημένη εμπειρία και, ιδεατά, να επισκέπτονται και να γνωρίζουν ακόμη και κάποιους από τους παραγωγούς που τα προϊόντα τους είναι με σήμανση στους μπουφέδες. Εμπορικός στόχος είναι βέβαια η ΚΟΙΝΗ θεματική προβολή προς τον τελικό καταναλωτή και τους μεταπωλητές τουριστικών υπηρεσιών, των συνεργαζόμενων συντελεστών τέτοιων προγραμμάτων που περιλαμβάνουν Προορισμούς, συνεργαζόμενα Ξενοδοχεία , διοργανωτές γαστρονομικών δράσεων & εστιατόρια, εξειδικευμένα ταξιδιωτικά γραφεία κλπ

Για Ξενοδοχεία, πολύ συνοπτική παρουσίαση του “ΤΟΠΙΚΑ & ΕΠΩΝΥΜΑ” με το Πιλοτικό Σήμα Πιστοποίησης Γαστροτουρισμού θα βρείτε στο παρακάτω αρχείο:

Για ΕΝΩΣΕΙΣ Ξενοδόχων και Τουριστικά Γραφεία, συνοπτική παρουσίαση του “ΤΟΠΙΚΑ & ΕΠΩΝΥΜΑ” με το Πιστοποιημένο Σήμα Γαστροτουρισμού θα βρείτε εδώ:

Τις συνοπτικές προδιαγραφές του έργου για Ενωσεις και Ξενοδοχεία. όπως έχουν εγκριθεί από τους εταίρους του έργου μπορείτε να δείτε στο αρχείο:

Μια αναλυτική παρουσίαση του έργου “ΤΟΠΙΚΑ & ΕΠΩΝΥΜΑ” και του περιβάλλοντος Τουριστικής Γαστρονομίας στο οποίο αναπτύχθηκε, μπορείτε να δείτε εδώ: