ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

Συνεισφέρουν στην αυθεντικότητά μας

ΓΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Τα τελευταία χρόνια η Γαστρονομία, αποτελεί σημαντικό εργαλείο στη διαμόρφωση της Εικόνας Προορισμών (Gastronomy Destination Branding) και Ξενοδοχείων, αν και οι σχετικές μεθοδολογίες είναι παγκοσμίως σε πρώιμα στάδια οργάνωσης. Ειδικά για την περίπτωση της Ελλάδας η πρόκληση συνδυασμού Τροφίμων και Τουρισμού είναι ίσως μεγαλύτερη από κάθε άλλη χώρα του κόσμου. Υπάρχουν ωστόσο προβλήματα προς επίλυση, με βασικό ότι η προώθηση ενός Ξενοδοχείου/ Προορισμού (Hospitality/ Destination Marketing) στηρίζεται διεθνώς όλο και περισσότερο στη Γαστρονομία, αλλά αυτό γίνεται κυρίως μέσα από λύσεις μη-Τυποποιημένες και “μη-Επώνυμες” (συνήθως με «χύμα» προϊόντα).

Έτσι, η ΑΥΘΕΝΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ αξιοποιεί το Επώνυμο Τρόφιμο, ως εργαλείο ανάδειξης ενός Προορισμού αλλά και των συνεργαζόμενων μελών του Δικτύου μας (καταστήματα τροφίμων, ξενοδοχεία, εστιατόρια κλπ), ώστε να είναι σε διαρκή “επικοινωνία” με τον τελικό χρήστη που είναι συγχρόνως δυνητικός καταναλωτής τροφίμων KAI δυνητικός τουρίστας. Αυτό γίνεται με την αξιοποίηση κα προβολή των Ξενοδοχείων και Προορισμών ως εργαλείο προωθητικών ενεργειών των Προϊόντων μας στα Καταστήματα Τροφίμων, δημιουργώντας το μοντέλο “ΤΕΤοΠ”.

ΕΡΓΟ “ΤΟΠΙΚΑ & ΕΠΩΝΥΜΑ”

Αν και με μικρά βήματα, η ΑΥΘΕΝΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ είναι μια ολιστική προσπάθεια σε αυτή την κατεύθυνση. Έτσι, ενώνοντας δυνάμεις, είμαστε συνεργάτες της ΠΟΞ (Πανελλήνια Ομοσπονδία Ξενοδόχων) για ένα σημαντικό project κοινής προβολής Ξενοδοχείων και Προορισμών στα σημεία Πώλησης Τροφίμων του κόσμου και ανάδειξης των επώνυμων τοπικών προϊόντων μέσα στα ελληνικά ξενοδοχεία.

Το έργο με τίτλο “ΤΟΠΙΚΑ & ΕΠΩΝΥΜΑ” έχει την υποστήριξη του Δικτύου Φιλοξενίας “We Do Local”, ενώ στηρίζεται από τον Τουριστικό Οργανισμό Πελοποννήσου (ΤΟΠελ – Ενώσεις Ξενοδόχων), παραγωγικούς Φορείς (ΣΕΒΙΤΕΛ, ΣΕΒΕ), Υπουργεία (Τροφίμων, Τουρισμού, Εξωτερικών), ενώ αναλύθηκε σε Μελέτη προς το inΣΕΤΕ ως πιθανό εθνικό μοντέλο. Χορηγός Επικοινωνίας είναι η KSD/Money & Tourism, Υποστηρικτές οι GTP-Greek Travel Pages και ο Όμιλος 100% Hotel  Show, ενώ η τεχνική υποστήριξη είναι της εταιρίας Επικοινωνίας PR&More.

Στο project έγινε μια πρώτη παρουσίαση στο κλαδικό περιοδικό των Ξενοδόχων “Hotelier“, στο τεύχος Οκτώβριου του 2020, σελίδα 62.

Μια συνοπτική παρουσίαση του έργου, αλλά και του περιβάλλοντος στο οποίο αναπτύχθηκε, μπορείτε να δείτε στο παρακάτω αρχείο (pdf):

Τις συνοπτικές προδιαγραφές του έργου μπορείτε να δείτε στο αρχείο (pdf):