Αναφορά στο περιοδικό Hotelier της Π.Ο.Ξ. – Οκτώβριος 2020
Όπως έχουμε περιγράψει και αλλού στην Ιστοσελίδα μας, το Μοντέλο ΤΕΤοΠ, το οποίο διαμορφώσαμε με τη βοήθεια συνεργατών του τουριστικού χώρου, αξιοποιεί το Επώνυμο Τρόφιμο ως εργαλείο προβολής Προορισμών αλλά και των συνεργαζόμενων μελών του Δικτύου μας (καταστήματα τροφίμων, ξενοδοχεία, εστιατόρια, παραγωγοί κλπ), ώστε να είναι σε διαρκή “επικοινωνία” με τον τελικό χρήστη – που είναι συγχρόνως δυνητικός καταναλωτής τροφίμων KAI δυνητικός τουρίστας. Αυτό γίνεται με την αξιοποίηση κα προβολή των Ξενοδοχείων και Προορισμών ως εργαλείο προωθητικών ενεργειών των Προϊόντων μας στα Καταστήματα Τροφίμων.
Αν και με μικρά βήματα, συμμετέχουμε σε μια ολιστική προσπάθεια σε αυτή την κατεύθυνση. Έτσι, ενώνοντας δυνάμεις ως συνεργάτες της ΠΟΞ (Πανελλήνια Ομοσπονδία Ξενοδόχων) με αρκετούς φορείς, σχηματίστηκε ένα σημαντικό project κοινής προβολής Ξενοδοχείων και Προορισμών στα σημεία Πώλησης Τροφίμων του κόσμου και ανάδειξης των Επώνυμων Τοπικών προϊόντων μέσα στα ελληνικά ξενοδοχεία.
Στο project, που έχει ήδη περιγραφεί στον αντίστοιχο χώρο της Σελίδας μας με τίτλο “ΤΟΠΙΚΑ & ΕΠΩΝΥΜΑ“, έγινε μια πρώτη παρουσίαση στο κλαδικό περιοδικό των Ξενοδόχων “Hotelier“, στο τεύχος Οκτωβρίου του 2020, σελίδα 62.