ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ

... και τι σας προσφέρουμε

Καλώς ήλθατε στην Aυθεντική Ελλάδα !

Καλώς ήλθατε στους πύργους της Μάνης, τα κάστρα της Ρόδου, τα μοναστήρια της Αρκαδίας, την Ολυμπία και τις Μυκήνες, τους ελαιώνες της Πελοποννήσου, τις παραλίες της Κω … Καλώς ήλθατε στην Ελλάδα των αντιθέσεων!

Καλώς ήλθατε εκεί όπου τα προϊόντα φτιάχνονται ακόμη με μεράκι, όπως κάποτε, και οι γεύσεις πλημμυρίζουν τον ουρανίσκο – το λάδι, οι ελιές, τα ζυμαρικά, οι μαρμελάδες, το μέλι μας, τα βότανα και τα τυριά μας. Καλώς ήλθατε λοιπόν στην Ελλάδα των αυθεντικών γεύσεων!!

O καλύτερος τρόπος να γευτείτε αυθεντικά προϊόντα είναι στον τόπο που παράγονται, αλλά αν αυτό δεν γίνεται θα τα βρείτε στα Καταστήματα που συνεργαζόμαστε.

Σταδιακά θα ενημερώνουμε τη λίστα με τα προϊόντα και τις συνεργασίες μας, ενώ θα σας δίνουμε πληροφορίες σχετικά με Εκδηλώσεις, Συνταγές, τη Μεσογειακή Διατροφή και τροφή για … σκέψη, μέσα από την “Φράση” μας. Επίσης, αν εγγραφείτε στο Newsletter μας, θα σας ενημερώνουμε κάθε 1-2 εβδομάδες για πολύ ενδιαφέροντα θέματα από το χώρο της Υγιεινής Διατροφής και των όμορφων Τόπων της Ελλάδας.

Δεν (θα) είμαστε τέλειοι. Έχουμε όμως φρέσκες ιδέες (και προϊόντα) και θα κάνουμε ό,τι μπορούμε για να κερδίσουμε την προσοχή σας – και την εμπιστοσύνη σας.

Και μην ξεχνάτε: για οποιοδήποτε σχόλιο είμαστε στη διάθεσή σας !

Για την “Αυθεντική Ελλάδα
Δημήτρης Βασιλείου
Managing Partner

ΤΙ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΜΕ

Γεύσεις & Φιλοξενία

Από επιλεγμένες καλλιέργειες παραγωγών της Πελοποννήσου και του Αιγαίου, η μοναδική συλλογή παραδοσιακών γεύσεων «Αυθεντική Ελλάδα», έρχεται να σας προσφέρει απολαυστικές γευστικές εμπειρίες : εξαιρετικής ποιότητας ελαιόλαδο, εκλεκτές ελιές, ζυμαρικά, μέλι, σάλτσες και παραδοσιακά γλυκά θα σας ταξιδέψουν στον κόσμο των πλούσιων αρωμάτων της Ελληνικής γης.

Η συλλογή των προϊόντων μας αποτελείται από γνήσιους γευστικούς θησαυρούς, βασισμένους σε παλιές τοπικές συνταγές και παραδόσεις γενεών. Επιπλέον, οι αυστηρά επιλεγμένοι παραγωγοί της συλλογής “Αυθεντική Ελλάδα” διακρίνονται για τη φροντίδα τους και τον παραδοσιακό τρόπο καλλιέργειας, ώστε να απολαμβάνετε την αξεπέραστη ποιότητα και αυθεντικότητα των προϊόντων μας, που μπορείτε να βρείτε στα συνεργαζόμενα καταστήματα.

Για εσάς όμως που αναζητάτε μια ολοκληρωμένη “αυθεντική” γευστική εμπειρία, υπάρχει κάτι περισσότερο : στα συνεργαζόμενα ξενοδοχεία και εστιατόρια του Δικτύου «Αυθεντική Ελλάδα», θα μπορείτε να δοκιμάσετε τα προϊόντα μας, κάποια κοντά στον τόπο παραγωγής τους, και να τα απολαύστε αυτούσια ή ως μέρος ενός τοπικού παραδοσιακού γεύματος.

Ιστοσελίδα & “Newsletter”

Η ιστοσελίδα μας θα ενημερώνεται με τα προϊόντα που διαθέτουμε, τους παραγωγούς μας και τα σημεία διάθεσης – Καταστήματα, Ξενοδοχεία και Εστιατόρια.. Μπορείτε επίσης να ενημερώνεστε για Εκδηλώσεις, Προτάσεις τουριστικών Διαδρομών και τοπικών Συνταγών με βάση τα αυθεντικά προϊόντα μας, διαγωνισμούς και προσφορές για τα Μέλη μας.

Επίσης, από το Newsletter μας, κάθε εβδομάδα θα μπορείτε να λαμβάνετε στο e-mail σας την “Φράση της Εβδομάδας” με αποφθέγματα Παρακίνησης και χρηστική πληροφόρηση για Διατροφή και Τόπους τις Ελλάδας.

Ιδιαίτερα φιλοδοξούμε να γίνουμε χρήσιμοι προωθώντας έντονα την αειφόρο ανάπτυξη της ελληνικής υπαίθρου, καθώς και τις ωφέλειες της Μεσογειακής Διατροφής για την Υγεία μας και την Ποιότητα ζωής μας, δίνοντας πολύ σχετική πληροφόρηση στη “Βιβλιοθήκη“.

ΤΙ ΜΑΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΙ

Αυθεντικότητα

Σύμφωνα με την Wikipedia, η “αυθεντικότητα” (μια λέξη γνήσια Ελληνική ! ) αναφέρεται στη γνησιότητα της προέλευσης, των χαρακτηριστικών, της απόδοσης, της δέσμευσης, της ειλικρίνειας, της αφοσίωσης και των προθέσεων, ενώ το λεξικό wiktionary, συμπληρώνει: “η ιδιότητα να είσαι γνήσιος ή να μην έχει προκληθεί παραποίηση/αλλοίωση του πρωτοτύπου”. Εκεί δίνεται και ο ορισμός του “αυθεντικός”:

— Κάποιος με την προέλευση την οποία ισχυρίζεται – γνήσιος

Στο νέο τους βιβλίο “Authenticity – What consumers really want”, οι James H .Gilmore και B. Joseph Pine II, συγγραφείς των best-sellers “The Experience Economy:..” και “Mass Customization: …” (εκδόσεις Harvard Business Review), γράφουν:

« … οι άνθρωποι όλο και περισσότερο βλέπουν τον κόσμο με όρους αληθινού και ψεύτικου και θέλουν να αγοράσουν κάτι αληθινό από κάποιον γνήσιο, όχι κάτι πλαστό από κάποιον κάλπικο».

Αυθεντικές Γεύσεις

Πολλοί chef έχουν προσπαθήσει να ορίσουν το “αυθεντικό φαγητό” βάσει αυτών των ορισμών, καλύτερη όμως φαίνεται να είναι η προσέγγιση ενός φίλου σε ιστοσελίδα Κοινωνικής Δικτύωσης όπου αναφέρει:
«αυθεντικό φαγητό σημαίνει ότι είναι πολύ παρόμοιο με αυτό που πραγματικά παίρνεις από κάποιον που είναι πολύ ικανός να δημιουργεί αυτό το είδος του φαγητού»,
ενώ κάποιος άλλος πηγαίνει ακόμη μακρύτερα:
«αν δεν είναι αυθεντικό δεν αξίζει τον χρόνο μου».

Μια παρέα από ανθρώπους με άποψη για την κουζίνα που ξέρουν καλά τις συνταγές της περιοχής τους, είναι αυτοί που θα σας μιλήσουν για την αυθεντικότητα των προϊόντων και των γεύσεων της “Αυθεντικής Ελλάδας”. Θα σας λέμε ωστόσο συχνά ότι η πιο διάφανη δήλωση “αυθεντικότητας” είναι η επίσκεψη σε ένα από τα εργαστήρια που παρασκευάζονται τα προϊόντα μας, ώστε να διαπιστώνετε αν έχουν την προέλευση που ισχυριζόμαστε.

Είστε ευπρόσδεκτοι !

Αειφορία & Υγεία

Αειφορία

Σημαντικό μέρος της προσπάθειάς μας, είναι η ενίσχυση της τοπικής οικονομίας, βοηθώντας να μείνουν οι άνθρωποι στα χωριά τους και να βρουν νέους αγοραστές για τα προϊόντα τους, τα οποία φτιάχνουν στα τοπικά εργαστήρια – για να ξέρουμε από ποια αυγά γίνονται οι σούπες και τα ζυμαρικά μας και ποια ελαιόδεντρα δίνουν το λάδι της σαλάτας μας.

Συνεργαζόμαστε και ενισχύουμε τους τοπικούς συλλόγους και Γυναικείους Συνεταιρισμούς που προάγουν τις τοπικές παραδόσεις και προστατεύουν (συχνά χωρίς καν να το συνειδητοποιούν) το Περιβάλλον που μας θρέφει και μας χαλαρώνει. Γνωρίζουμε πλέον αποδεδειγμένα, ότι δεν είναι δυνατόν να έχουμε μακροπρόθεσμη ανάπτυξη χωρίς την σωστή χρήση των φυσικών πόρων της περιοχής δράσης μας, είτε αυτοί είναι οι πρώτες ύλες για τα προϊόντα μας είτε είναι το περιβάλλον που υποδέχεται τους επισκέπτες που φιλοξενούμε.

Και αυτή την ανάπτυξη θέλουμε να υποστηρίξουμε.

Υγεία και (Μεσογειακή) Διατροφή

Η Μεσόγειος είναι το μέρος που ξανα-ορίζει τη διατροφή μετά από αιώνες διατροφικού Μεσαίωνα για όλο το Δυτικό κόσμο. Μας ενδιαφέρει να συνεισφέρουμε κι εμείς, ώστε να δημιουργήσουμε άμεσα ένα κόσμο που τα συντηρητικά και τα μεταλλαγμένα δεν είναι το κυρίαρχο μέρος του πιάτου μας. Γιατί είμαστε ό,τι τρώμε.

Σε αυτή την προσπάθεια, θεωρούμε κρίσιμη τη δυνατότητά μας να υποστηρίξουμε τις πρωτοβουλίες πολλών φορέων σε όλο τον κόσμο για τη διάδοση της Μεσογειακής Διατροφής – όχι βέβαια σαν μόδα, αλλά σαν το μοντέλο Διατροφής που θέλουμε να ακολουθήσουν τα παιδιά μας, απλά για να ζήσουν περισσότερο και υγιέστερα. Πολύ σύντομα θα δείτε αυτή η προσπάθεια να παίρνει το «χώρο» που της αρμόζει, συνοδευόμενη από αξίες που είναι σχεδόν ξεχασμένες, όπως το να σκεφτόμαστε και να ψάχνουμε.

Γίνεται ! Και μπορεί να είναι και ευχάριστο αυτό το ταξίδι των υγιεινών γεύσεων.

Ένα καινοτομικό concept στη διασύνδεση Τόπου, Παραγωγού, Τουρισμού

H Αυθεντική Ελλαδα εισήγαγε στην αγορά ένα νέο concept – ή μάλλον δύο συγχρόνως.

Το πρώτο είναι η διασύνδεση των Τόπων με τους Παραγωγούς, σχηματίζοντας την μεγαλύτερη ενιαία γκάμα Επώνυμων Τοπικών Προϊόντων στην Ελλάδα – ίσως και στον κόσμο. Αυτό όμως δεν σημαίνει μια “δική μας” ετικέτα, καθώς σε κάθε προϊόν “Αυθεντική Ελλάδα” ο κάθε παραγωγός-προμηθευτής μας έχει επίσης πλήρη και ισότιμη παρουσίαση στην ετικέτα όπως και σε κάθε σήμανση.

Το δεύτερο είναι ότι εισαγάγαμε μια νέα ιδέα στη συνεργασία των Τοπικών Προϊόντων με τον Τουρισμό. Βασικό μέρος της στρατηγικής μας είναι ο καταναλωτής να “συνδέει” τα προϊόντα με τον τόπο και τον παραγωγό, την ώρα που τα καταναλώνει σε ένα ξενοδοχείο (ή εστιατόριο). Έτσι συνεργαζόμαστε με ξενοδοχεία για να χρησιμοποιούν τα προϊόντα μας με προβεβλημένο τρόπο (σήμανση σε μπουφέ) και, αντίστροφα, στα σημεία διάθεσης τροφίμων προβάλουμε με κατάλληλες ενέργειες τα συνεργαζόμενα ξενοδοχεία ως μέσο προωθητικών ενεργειών.

Δείτε στο παρακάτω video πως αυτό έχει εξελιχθεί σε ένα ολοκληρωμένο concept.

Μπορείτε επίσης να δείτε στη Σελίδα του έργου μας με την ΠΟΞ (Πανελλήνια Ομοσπονδία Ξενοδόχων) πως αυτό εξελίσσεται σε ένα εθνικό έργο, με τίτλο “Τοπικά & Επώνυμα“, που δεν εκπροσωπεί μόνο ξενοδοχεία αλλά και ολόκληρους Τουριστικούς Προορισμούς της χώρας.

 

close

Εγγραφείτε στο ενημερωτικό μας δελτίο

Δεν στέλνουμε spam! Διαβάστε περισσότερα στην Πολιτική Απορρήτου μας για περισσότερες λεπτομέρειες.