Στη σελίδα αυτή θα ανακοινώνουμε τις σημαντικές εξελίξεις για εμάς και τα θέματα που πραγματευόμαστε, την Διατροφή και τον Τουρισμό, νέες συνεργασίες, Δελτία Τύπου και αναφορές Μέσων για τη δουλειά μας.
Ακόμη καλύτερος τρόπος να παρακολουθείτε την ροή ειδικά αυτής της σελίδας, είναι βέβαια να εγγραφείτε στο Newsletter μας, τη ΦΡΑΣΗ της ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ.
Ευχαριστούμε όλους για το ενδιαφέρον και τη στήριξη.
Authentic Greece
On this page we will announce the important developments for us and the issues we deal with, Nutrition and Tourism, new collaborations, Press Releases and media references about our work.
An even better way to keep track of the flow of this page in particular, is of course to subscribe to our Newsletter, the PHRASE OF THE WEEK.
Thank you all for your interest and support.
Authentic Greece
Editor’s message | 08-01-2025 : Only a year with Authenticity & Sustainability can be a “Happy Year”
Summer of 2023 turned out to be a difficult one, for many Mediterranean countries, and Greece in particular – now significant “decentralisation” is needed to keep local population where they belong, year round
The sustainable tourism & gastronomy project “LOCAL & BRANDED” announced the pilot application of the Gastrotourism Label Greek.food.tour … /
Το έργο βιώσιμου τουρισμού & γαστρονομίας “ΤΟΠΙΚΑ & ΕΠΩΝΥΜΑ” ανακοίνωσε την πιλοτική εφαρμογή του Σήματος Γαστροτουρισμού Greek.food.tour … /
8 Ελληνικοί γαστροτουριστικοί προορισμοί, 3 επαγγελματικοί κλάδοι και 1 σήμα γαστροτουριστικής εμπειρίας /
8 Greek gastrotourism destinations, 3 professional sectors and 1 mark of food-based tourism experience
Η AUTHENTIC GREECE συμμετείχε στην 2η Ημερίδα Τουρισμού «ΚΡΗΤΩΝ ΦΙΛΟΞΕΝΕΙΝ» με θέμα «Συνέργειες Βιώσιμης Τουριστικής Ανάπτυξης» ως εκπρόσωπος του έργου “ΤΟΠΙΚΑ & ΕΠΩΝΥΜΑ”
Στο Μητροπολιτικό Κολλέγιο, την Δευτέρα 7/11/22, μιλήσαμε για το περιβάλλον και την (μη-)Βιωσιμότητα, στην παρουσίαση του περιβαλλοντικού μυθιστορήματος του κορυφαίου Έλληνα Νευροεπιστήμονα, Ακαδημαϊκού Γιώργου Παξινού, με τίτλο: “Ο Αμαζόνιος ανάμεσά μας”
Συμμετοχή της ΠΟΔΙΞ στο “ΤΟΠΙΚΑ & ΕΠΩΝΥΜΑ”, το έργο που διαμόρφωσε η Authentic Greece, με την Πανελλήνια Ομοσπονδία Ξενοδόχων (ΠΟΞ), το Σήμα WeDoLocal και άλλους φορείς,
H AUTHENTIC GREECE συμμετέχει στην ημερίδα «ΚΡΗΤΩΝ ΦΙΛΟΞΕΝΕΙΝ» για “Συνέργειες Βιώσιμης Τουριστικής Ανάπτυξης” /
AUTHENTIC GREECE participates in the “Cretan Sustainable Tourism Development” conference
H “Authentic Greece” και ο ΠΡΟΤΟΥΡ συνεργάζονται για την προώθηση Γαστρονομίας & Αυθεντικότητας της Ρόδου / “Rhodian Tourism” (Protour) and “Authentic Greece” join forces to enrich and promote Gastronomy, Authenticity & Sustainability of Rhodes
Συνέδριο στη Ρόδο “Οικοδομώντας το μέλλον των Προορισμών – Αυθεντικότητα, Γαστρονομία, Εμπειρίες” / Rhodes Conference “Building the future of Tourism Destinations in the new era – Authenticity, Gastronomy, Experiences”
“Οικοδομώντας το μέλλον των Προορισμών στη νέα εποχή: Αυθεντικότητα, Εμπειρίες, Γαστρονομία και τοπικές Συνεργασίες …” / “Building the future of Destinations in the new era: Authenticity, Experiences, Gastronomy …”
“Με αφορμή την αρχή μιας πολλά υποσχόμενης τουριστικής σεζόν, η COCO-MAT διοργανώνει τα Road Show Business Events., …” / “At the beginning of an promising tourist season, COCO-MAT organizes the Road Show Business Events…”
Local & Branded” για Βιωσιμότητα σε Γαστρονομία & Τουρισμό – HORECA 2022/ “Local & Branded” for Sustainability – HORECA 2022
Παρουσιάστηκε το 1ο ελληνικό “Σήμα Γαστροτουρισμού” / Presentations of 1st Greek “Gastrotourism Certification Mark”
HORECA 2022 : “ΤΟΠΙΚΑ & ΕΠΩΝΥΜΑ” και Σήμα Γαστροτουρισμού για Αειφορία / “LOCAL & BRANDED” and Gastrotourism Certification for Sustainability
Οι πρώτες 3 Ενώσεις Ξενοδόχων αποφάσισαν τη συμμετοχή τους στο έργο “ΤΟΠΙΚΑ & ΕΠΩΝΥΜΑ” που υλοποιείται με τη συμμετοχή της ΠΟΞ
To project “ΤΟΠΙΚΑ & ΕΠΩΝΥΜΑ” παρουσιάστηκε στο τεύχος Οκτωβρίου-Δεκεμβρίου 2020, του κλαδικού περιοδικού των Ξενοδόχων “Hotelier”
15.02.2021 – Νέο website “Authentic Greece” & Newsletter (“ΦΡΑΣΗ της ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ” / “PHRASE of the WEEK”)