Scroll Top

ΤΑ ΝΕΑΜΑΣ

“Αυθεντικά” Νέα, Δράσεις μας & Αναφορές Μέσων

“ΤΟΠΙΚΑ & ΕΠΩΝΥΜΑ” με Σήμα Γαστροτουρισμού στη HORECA: συνεισφορά σε Βιωσιμότητα

Local Branded products & Gastrotourism Cert for Sustainability

[GR] “ΤΟΠΙΚΑ & ΕΠΩΝΥΜΑ”/ Σήμα Γαστροτουρισμού στη HORECA: συνεισφορά στην Αειφορία – Αθήνα, 08.02.2022

Συνεχίζεται να παρουσιάζεται σε επιλεγμένες Εκθέσεις, Συνέδρια & Φορείς, το έργο  “ΤΟΠΙΚΆ & ΕΠΩΝΥΜΑ“, που υλοποιεί το Δίκτυο “ΑΥΘΕΝΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ” σε συνεργασία με την Πανελλήνια Ομοσπονδία Ξενοδόχων (ΠΟΞ), τη Λέσχη Αρχιμαγείρων Ελλάδος (ΛΑΕ) , το πρότυπο We Do Local (WDL) και άλλους φορείς του Τουρισμού και της Γαστρονομίας. Πλέον, με τη διαμόρφωση και του Σήματος Γαστροτουρισμού, το έργο προτείνεται ως μια ολοκληρωμένη στρατηγική για τη Βιωσιμότητα στη Γαστρονομία και τον Τουρισμό και θα παρουσιαστεί στο Gastronomy Forum της Εκθεσης HORECA, το Σάββατο, 12/2/2022, στις 15.00. Αναλυτικό πρόγραμμα των παρουσιάσεων μπορείτε να δείτε στην Ιστοσελίδα της Εκθεσης.
Ο πλήρης τίτλος της παρουσίασης (βλ photos) είναι: Επώνυμα Τοπικά Προϊόντα & Σήμα Γαστροτουρισμού ως εργαλεία Βιωσιμότητας & Marketing Ξενοδοχείων, Προορισμών και Γαστρονομίας: έργο ‘ΤΟΠΙΚΑ & ΕΠΩΝΥΜΑ’, μια συνεργασία ΠΟΞ & ΛΑΕ (αναλυτικές πληροφορίες μέτρων παρακολούθησης και οδηγίες μετάβασης στην έκθεση, βρίσκονται στην Ιστοσελιδα της).

Θυμίζουμε ότι το μοντέλο εστιάζει στην τοποθέτηση ελληνικών τοπικών προϊόντων σε συνεργαζόμενα ξενοδοχεία/προορισμούς με τρόπο “επώνυμο” (σήμανση παραγωγού), αλλά και την προβολή των ελληνικών Ξενοδοχείων/Προορισμών  στα Καταστήματα πώλησης τροφίμων του κόσμου, ενώ ολοκληρώνεται με το Σήμα Γαστροτουρισμού για Επαγγελματίες, Ξενοδοχεία & Προορισμούς – που παρουσιάστηκε πρόσφατα σε εκδήλωση στο ΣΕΦ.

** Σημείωση: Στην HORECA, την μεγάλη έκθεση της Φιλοξενίας, στα πλαίσια του Gastronomy Forum  που διοργανώνει η Λέσχη Αρχιμαγείρων Ελλάδος, παρουσιάζονται 3 ακόμη θέματα που σχετίζονται με την Ομάδα υλοποίησης του έργου:
– την Κυριακή 13/2/2022, στις 12.00 ο καθ. Μ. Τοανόγλου θα αναλύσει τη σχέση Αγροδιατροφικής Αλυσίδας & Αειφορίας στους τουριστικούς Προορισμούς, στις 15.00 ο Βασίλης Ζησιμόπουλος θα μιλήσει για Βιώσιμη Διαχείριση Παραλιών και το όφελος για την τοπική Γαστρονομία
– τη Δευτέρα 14/2/2022, στις 14.00 η συνεργάτης του έργου Ελένη Κοντοπίδη θα αναλύσει τον Βιώσιμο γαστροτουρισμός στην πράξη, με το ολοκληρωμένο παράδειγμα της Νάξου.

[ENG] “LOCAL & BRANDED” / Gastrotourism Mark at HORECA: contribution to Sustainability – Athens, 08.02.2022

Continuing to be presented in selected Events, the project “LOCAL & BRANDED“, developed by the Network “AUTHENTIC GREECE” in collaboration with the Hellenic Federation of Hoteliers (POX/HHF), the Chefs Club of Greece and other Tourism and Gastronomy agencies, is proposed as a comprehensive strategy for Sustainability in Gastronomy and Tourism; the project will be presented at the Gastronomy Forum of the HORECA Exhibition, on Saturday, 12/2/2022, at 15.00 (detailed program on the Exhibition’s  Website/GastronomyForum).
The full title of the presentation (see photos below) is:
“Branded Local Products & Gastro Tourism certificatin as tools for Sustainability & Marketing of Hotels, Destinations and Gastronomy: project ‘LOCAL & BRANDED’, a POX/HHF & LAE collaboration”.

It is underlined that this innovative project focuses on the placement of Greek local products in partner hotels/destinations in a “branded” way (producer marking), but also the promotion of Hotels/Destinations in the world’s food outlets, while being recently completed with the Gastrotourism Certification Mark for Professionals, Hotels & Destinations.

** Note: At HORECA, the large exhibition of Hospitality, within the Gastronomy Forum organized by the Chefs’ Club of Greece, 3 more topics related to the project Implementation Team are presented: on Sunday 13/2/2022, at 12.00 and 15.00 and also on Monday 14/2/2022, at 14.00 (check the Exhibition’s website)