Scroll Top

OUR NEWS / ΤΑ ΝΕΑ ΜΑΣ

“Authentic” News, Activities & Media
Νέες συνεργασίες 2023:
8 προορισμοί, 3 κλάδοι, 1 σήμα εμπειρίας


New Cooperations 2023: 8 Destinations, 3 Sectors, 1 experience Mark

[GR] Αθήνα, Μάιος 2023

Το έργο “ΤΟΠΙΚΑ & ΕΠΩΝΥΜΑ” μπήκε δυναμικά στη χρονιά 2023 αφήνοντας πίσω τις δυσκολίες της πανδημίας, με νέες συνεργασίες χτίζοντας πλέον βάσεις σε όλη την Ελλάδα για την ανάπτυξη και προώθηση του νέου Σήματος Γαστροτουρισμού  GreekFoodTour έτσι ώστε οι επισκέπτες της Ελλάδας να έχουν μια πλήρη εμπειρία, δοκιμάζοντας τοπικά προϊόντα στα εστιατόρια και τους μπουφέδες των ξενοδοχείων, με ενημέρωση για την προέλευση και την ιστορία τους, αλλά και μετέχοντας σε γαστροτουριστικές εμπειρίες μέσα στα ξενοδοχεία και επισκεπτόμενοι εγκαταστάσεις παραγωγής, συναντώντας μερικούς από τους παραγωγούς, μέσα από οργανωμένες γαστροτουριστικές υπηρεσίες.

Για να γίνει  εφικτός αυτός ο σχεδιασμός το έργο “ΤΟΠΙΚΑ & ΕΠΩΝΥΜΑ” μπορεί πλέον να βασιστεί σε μια σειρά θεσμικών συνεργασιών που κάνουν εφικτή την γεωγραφική και προϊοντική του διεύρυνση, ώστε να μπορεί να προωθεί στον ξένο επισκέπτη μια ευρεία γκάμα γαστροτουριστικών εμπειριών υψηλής αξίας όλο το χρόνο. Αν και οι συνεργασίες μας παρουσιάζονται κλιμακωτά ως αυτόνομες συμφωνίες, η έως τώρα λίστα που περιλαμβάνεται στη Σελίδα PARTNERS/ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ περιλαμβάνει πλέον μια πάρα πολύ δυνατή σύνθεση. Πολύ συνοπτικά, η αρχή έγινε με την Πανελλήνια Ομοσπονδία Ξενοδόχων (ΠΟΞ), ενώ οι θεσμικές συνεργασίες περιλαμβάνουν ακόμη την Πανελλήνια Ομοσπονδία Διευθυντών Ξενοδοχείων (ΠΟΔΙΞ) και  την Λέσχη Αρχιμαγείρων Ελλάδος (ΛΑΕ), δίνοντας από την αρχή μια πανελλήνια διάσταση.

Σημαντικές περιφερειακές συνεργασίες περιλαμβάνουν πλέον τον Οργανισμό Προώθησης Ροδιακού Τουρισμού (ΠΡΟΤΟΥΡ) με τον οποίο υλοποιούνται κοινές εκδηλώσεις και κάποιες δράσεις προβολής, το Δίκτυο We Do Local και τον Παγκρήτιο Σύλλογο Διευθυντών Ξενοδοχείων (ΠΣΔΞ) – μέλος του ΠΟΔΙΞ. Επίσης έχουν δηλώσει τη συμμετοχή τους στην προσπάθεια οι Ενώσεις Ξενοδόχων Κέρκυρας, ΙωαννίνωνΠιερίας, Νάξου και Ρεθύμνου, ενώ  την υποστηρίζουν και οι Ενώσεις Ξενοδόχων Χαλκιδικής και Αθηνών-Αττικής, όπως και ο Τουριστικός Οργανισμός Πελοποννήσου. Η λίστα εμπλουτίζεται συνεχώς, ενώ έχουν αρχίσει να παραχωρούν την Αιγίδα τους Δήμοι και Περιφέρειες.

Οι προδιαγραφές του νέου Σήματος είναι υπό επεξεργασία και αναμένονται να οριστικοποιηθούν μέσα στο καλοκαίρι, με την σύγχρονη ανακοίνωση της πιλοτικής του λειτουργίας.

[GR] Athens, May 2023

TheLOCAL & BRANDEDproject entered the year 2023 dynamically, leaving behind the difficulties of the pandemic, with new partnerships, now building foundations throughout Greece for the development and promotion of the new Gastrotourism Mark GreekFoodTour. Visitors to Greece can now have a complete experience , tasting local products in the restaurants and buffets of local hotels, with information about their origin and history, but also participating in gastronomic tourism experiences inside the hotels and visiting production facilities and meeting the producers, through organized gastronomic tourism services.

In order to make this plan real, the projectLOCAL & BRANDEDcan now rely on a series of institutional partnerships that make possible its geographical and product expansion, so that it can promote year round to the foreign visitors, a wide range of high-value gastronomic tourism experiences. Although our partnerships are presented gradually as stand-alone agreements, the list so far included on the PARTNERS Page formulate a very strong lineup. Very briefly, the beginning was made with the Hellenic Hoteliers Federation (HHF), while the institutional collaborations also include the Greek Hotels Managers Association (PODIX) and the Chefs Club of Greece (LAE), giving from the beginning a pan-Hellenic dimension.

Important regional collaborations now include the Rhodian Tourism Promotion Agency (PROTOUR), with which joint events and some promotion actions are implemented, the We Do Local Network, which includes tourist facilities with an emphasis on the locality of people and raw materials, and the Pancretan Association of Hotel Managers (PSDX ), member of PODIX. The Hotel Associations of Corfu, Ioannina, Pieria, Naxos and Rethymno have also declared their participation in the effort, while the Hotel Associations of Halkidiki recently joined and Athens-Attica also support it, along with the original support of the Peloponnese Tourism OrganizationThe list is constantly being enriched, while Municipalities and Regions are granting their Auspices.

The specifications of the new Mark are under developemnt and are expected to be finalized within the summer, with the announcement of the project’s pilot operation.